Ofte Stillede Spørgsmål

Her finder du de mest spurgte spørgsmål fra vores kunder. Har du stadig et spørgsmål, som ikke er besvaret på denne side, så er du mere end velkommen til at skrive til os.

Vi svarer inden for én hverdag.

Min Konto

Hvorfor kan jeg ikke logge ind på min konto?

Vi har for nylig skiftet til en ny webshop for at kunne tilbyde dig en bedre oplevelse og et bredere sortiment af produkter.

Som følge heraf er tidligere konti blevet deaktiveret grundet GDPR. Men det er let at oprette en ny konto, og vi anbefaler at bruge enten Google eller Facebook til at gøre dette.

Hvordan opretter jeg en ny konto på vipra.dk?

Det er super nemt! Klik på "Opret konto" og vælg derefter muligheden for at logge ind med Google eller Facebook. Dette gør processen hurtig, enkel og du behøver ikke at huske en ny adgangskode.

Mens vi anbefaler at bruge Google eller Facebook for nemheds skyld, kan du stadig oprette en konto ved at bruge din e-mailadresse og vælge en adgangskode.

Er det sikkert at bruge Google eller Facebook til at logge ind?

Absolut! Når du logger ind med Google eller Facebook, anvender vi de sikkerhedsprotokoller, der er indbygget i disse platforme.

Dette betyder, at din konto er lige så sikker, som hvis du loggede ind på Google eller Facebook selv.

Hvad er fordelene ved at bruge Google eller Facebook til at logge ind?

Ved at bruge Google eller Facebook behøver du ikke at huske en ekstra adgangskode, og det gør det lettere at administrere dine konti.

Det sparer tid og øger sikkerheden, da disse platforme har robuste sikkerhedsforanstaltninger.

Abonnement af produkt(er)

For at købe AntarcticRed Omega-3 Krill Olie abonnementet, skal du først lægge produktet i din indkøbskurv.

Vær opmærksom på, at du kun kan have abonnementsprodukter i din indkøbskurv, når du tjekker ud, for at processen skal lykkes.

Når du har gennemført købet, starter dit abonnement automatisk.

Hvordan administrerer jeg mit abonnement?

Du kan administrere dit abonnement ved at logge ind på din konto og navigere til sektionen 'Mine produkt abonnementer'.

Her har du mulighed for at sætte dit abonnement på pause eller annullere det, hvis du ønsker det.

Der er ingen annulleringskrav, så du kan annullere dit abonnement på et hvilket som helst tidspunkt.

Hvordan opretter jeg en konto til mit abonnement?

Vi anbefaler kraftigt, at du opretter en konto med Google eller Facebook, da det er nemt og sikkert.

Derudover behøver du ikke at huske en adgangskode, hvilket gør processen mere bekvem.

Tryk her for at oprette din konto - Opret konto og vælg derefter dit ønskede login.

Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har spørgsmål om mit abonnement?

Hvis du har spørgsmål eller støder på problemer med dit abonnement, er du velkommen til at skrive til os, og vi vil være glade for at hjælpe dig.

Hvad er jeres bytteregler?

Vi forstår, at det ikke altid føles lige let at købe et nyt kosttilskud på nettet. Derfor tilbyder vi dig en udvidet 365 dages fortrydelsesret.

En ekstra service, som vi tilbyder vores kunder oveni de lovmæssige 14 dages fortrydelsesret ved handel på nettet. Fortryder du et køb, kan du sende alle uåbnede produkter tilbage til os inden for 365 dage fra dit køb.

Hvornår afsendes min ordre?

Vi afsender alle hverdage kl. 17.00.

Hvorfor kun gratis fragt til pakkeshop?

Som virksomhed har vi et ønske om at være så grønne som muligt hele vejen igennem, men vi ønsker også at tilbyde dig som kunde gratis fragt når du handler hos os.

Som led i at mindske belastningen på vores miljø er pakkeshops den mest miljøvenlige løsning og derfor grunden til at vi kun ønsker at tilbyde gratis fragt hertil.

Dette sparer vores miljø for en masse ekstra kørsel af logistikvirksomheder hvis hver enkelt ordre skulle sendes til hjemmelevering. Ekstra kørsel som ville ligge en stor ekstra belastning på vores miljø og dette ønsker vi at hjælpe med at undgå.

Ønsker du stadig at få tilsendt pakker til din hjemmeadresse kan du nemt vælge dette til 39 kr.

Jeg modtager ikke ordrebekræftelse eller nyhedsbrev

Selv om de fleste mails bliver modtaget korrekt af vores kunder kan det desværre ske at vores mails ender i din ‘spamfilter’ eller i mappen ‘uønsket mail’.

Hvis du ikke kan finde mails fra os er det meget sandsynligt at vores mails til dig desværre ligger her i stedet.

Hvis du har en Hotmail adresse kan dette i sig selv være problemet. Har du en Gmail konto så kan du med fordel anvende dette i stedet.

Hvordan anvender jeg min rabatkode?

Trin-for-trin vejledning om, hvordan man bruger en rabatkupon på hjemmesiden. Se guide for både desktop- og mobilbrugere.